Marcy

Beste Conny,

Helaas moet ik je melden dat wij onze hond Marcy (ooit bij jullie binnengekomen als Fifi) gisteravond hebben moeten laten inslapen. Marcy hebben wij bijna 6 jaar geleden opgehaald bij Grietje te Holwerd.
Afgelopen vrijdag lopend aan de riem is zij gegrepen door 2 staffords te Vlaardingen.

De verwondingen en het vele bloedverlies heeft de lokale dierenarts Kindermans doen besluiten haar door te sturen naar een kliniek te Dordrecht. Daar heeft zij vrijdag nog een zware operatie gekregen. Afgelopen zaterdag zat er nog enig leven in echter de opvolgende dagen ging zij niet vooruit. Daarnaast zat er nog een risicovolle operatie eventueel aan te komen plus dat de artsen bang waren voor nierverlies. Gistermiddag 28 maart hebben wij de kliniek gebeld en overleg gehad. De artsen konden niet zeggen of ze het zou overleven en hoe lang het eventueel zou gaan duren. De arts stond volledig achter onze moeilijke beslissing.

Gisteravond hebben wij afscheid mogen nemen en toen bleek dat onze vreselijke keuze de enige goede keuze was. Ze reageerde nergens op. Lag daar maar. Ook toen de kap van haar nek werd gehaald zou je eventueel verwachten dat ze zichzelf zou gaan likken/wassen. Helemaal niets….

Wij willen je bedanken dat je ons namens Stichting Idemo veel liefde en vreugde heb mogen geven. Al was het maar voor een veel te korte periode.

Bedankt.

Met vriendelijke groet,